niedziela, 21 czerwca 2009

-50%

Wyprzedaże zaczęły się na dobre. W tym roku firmy zaczęły wcześniej wyprzedawać swój asortyment często ze względu na nadwyżki towaru.

Ciężki okres dla firm odzieżowych analitycy przewidywali już w zeszłym roku, przestrzegając przykładem Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych.
Tam wyprzedaże również miały podbudować firmy w tarapatach. Końca wyprzedaży nie doczekała jednak firma Woolworth, która na rynku utrzymywała się przez 99 lat.
Zwiększając ilość promocji oraz pogłębiając wyprzedaże oraz ich czas trwania, firmy mogą czasowo wpłynąć na na swoją sytuację finansową. Jeśli jednak klienci przyzwyczają się do ilości wyprzedaży, przestaną kupować pomiędzy nimi, a na to firmy nie mogą sobie pozwolić.

Wnioski o upadłość, z możliwością zawarcia układu z wierzycielami, zawarły takie znane firmy jak Galeria Centrum, Monnari czy Reporter.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz