niedziela, 6 września 2009

Sztuka Visual Merchandisingu

Znanym zabiegiem w VM jest wykorzystywanie artystów i sztuki do kreowania pożądanych efektów ekspozycyjnych. Do współpracy koncerny zapraszają mniej lub bardziej znane nazwiska z świata sztuki zazwyczaj z obopólną korzyścią.
Przykładów jest wiele. Z ostatnich udanych połączeń można wymienić:

Nowy sklep Miss Poem w Istambule. Pomieszczenie wydobyto spod ośmiu ton gruzu. Oczyszczono i pozostawiono fragmenty oryginalnej ceglanej ściany, którą następnie pokryto muralami.
Sklep ten stanowi teraz dumę i duszę ulicy Istikla. Piękny sposób na połączenie starego z nowym.




Prawdziwa sztuka zagościła również na witrynie Engelhorn Trendhouse ( Mannheim). Bardzo estetyczna i skromna aranżacja z dużą dawką emocji.





zdjęcia: Engelhorn


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz