Przejście z tematu letniego na jesienny poprzez kolorystykę, ciepło owinięte manekiny, przyciemnione oświetlenie i ekspozytory przywołujące skojarzenia deszczowych dni to klasyka sezonu AW. Pięknie przygotowal to w tym roku Hervey Nichols, Londyn:
zdjęcia: Neil Hurley
Kolejne witryny również zachowane w tematyce lirycznej, jesiennej to propozycja stworzona przez Kaufhof, Niemcy:
zdjęcia: Freutel
Harrods, Londyn i witryna minimalistyczna, mroczna, teatralna i bardzo wymowna:
Liberty, Londyn: mocna gra światłocieni, kolorystyka jesienna:
zdjęcia: Hurley
Pożegnanie lata w wykonaniu Henri Bendel, Nowy York:
zdjęcie: Howe
Niektórzy postanowili postawić na modę. Ekspozycja zredukowana jest do minimum.
Galeria Lafayette, Berlin
Peek&Cloppenburg, Dusseldorf, zdjęcie: Stefan Durstewitz
zdjęcia: Neil Hurley
Inni stworzyli witryny, które przechodzą bezpośrednio w okres zimowy poprzez użycie bieli czerni:
Chanel, Dusseldorf, zdjęcie: Stefan Durstewitz
Bergdorf Goodman, New York, zdjęcia: Howe
Moschino, Mailand, zdjęcie: Moschino
Na koniec witryny, które wychodzą poza kanon sezonowości. Kosmiczne i awangardowe propozycje Bloomingdale's, New York oraz Selfridges, Londyn:
zdjęcia: Howe
Selfridges, Londyn
zdjęcia: Neil Hurley
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz