środa, 15 lipca 2009

Romantyczna COCO


Legendarna ikona mody, wizjonerka, rewolucjonistka- Coco Chanel!! W kinach, po francusku, portret jednej z najważniejszych osobowości mody!

Ubrałam się w małą białą, założyłam sztuczną biżuterię, poperfumowałam, ułożyłam starannie grzywkę i poszłam na film.

Na sali kinowej pełno. 95% publiczności- kobiety. Gasną światła, potem seria bardzo długich reklam i oto jest, zaczyna się.

No i co..?
Jeśli uwielbiasz romanse, przystojnych mężczyzn z żelem we włosach i damy- lamy w gorsetach, a to wszystko mocno zakrapiane klejącym romansem, to się nie zawiedziesz.
Jeśłi jednak idziesz zobaczyć, jak ta mała osóbka znikąd, stała się wielką ikoną mody to możesz się zawieść.
Coco jest w filmie projektantką przez około 15 minut. Dla mnie to o wiele za mało. Byłam głodna jej relacji z innymi projektantami i sposobu jej myślenia jako wschodzącej gwiazdy świata mody, jej inspiracji i warsztatu. Dowiedziałam się natomiast paru szczegółów z jej życia prywatnego jako dorastającej, romantycznej dziewczyny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz